fbpx

Western wat?
Western Spaghetti’s,
of noem ons maar gewoon:
de Spaghetti’s.

Spaghetti Western, het bekende filmgenre waar Clint Eastwood zich omtoverde tot echte cowboy en filmster.
Western Spaghetti’s, het Video Marketing Agency uit Antwerpen.

Twee broers, even onafscheidelijk als een cowboy en zijn paard (geef zelf maar de invulling wie de cowboy is en wie het paard). De één komt uit de filmwereld en de andere uit de marketingwereld. Samen met ons team beschikken we over de juiste expertises en kunnen we zeggen dat we allemaal een serieuze passie voor video en marketing hebben!
(PS. uiteraard ook voor spaghetti.)

About Western spaghettis. Wat is het verschil tussen Western Spaghettis en Spaghetti Western.
Return On Video
De origin story van de ROV:
Return On Video!

Net zoals een echte superhero movie is dit ons origin story. Zoals de spin voor Spider-Man en de hamer van Thor hun superpowers zijn, is de ROV die van ons! Een paar jaar geleden zagen we dat video totaal niet efficiënt werd ingezet bij bedrijven. Return on Investment was een woord dat helemaal niet voorkwam toen het over video ging. Dan kwam bij ons het eureka moment; video meetbaar maken? Ongehoord.

We hebben onze cowboys op de ranch verzameld en zijn aan het plan begonnen. Ons enige doel: video succesvol inzetten bij bedrijven zodat video geen kost, maar een investering is. Samen met ons team van video marketing experten en ervaren filmexperts maken we niet alleen mooie video’s, maar vooral succesvolle video’s die jouw doelen behalen.

Hoe plannen we samen onze rit?
Stap 1: Howdy cowboy

Eerst en vooral maken we kennis en bespreken we jouw doelen. We gaan over wat jullie vandaag de dag al doen, wat jullie willen bereiken en hoe jullie dit willen doen. De nodige meetings en calls volgen om jullie beter te leren kennen.

Stap 2: Planning the great ride

Nadat we alles in kaart hebben gebracht, komen we met een actieplan en een “offer you can’t refuse”.

Stap 3: Scenario

Nu beginnen we aan het uitschrijven van de scenario’s. We halen onze typemachines uit de stal en stellen een top team samen waar Lucky Luke jaloers op zou zijn.

Stap 4: Load your guns and let’s start to shoot

Misschien wel de leukste dag, of dagen, van allemaal: we verfilmen heel het scenario. Shoot, shoot, shoot!

Stap 5: Postproductie

Wanneer de draaidag erop zit begint het echte werk: de montage van de video. Door de juiste muziek, kleurbewerking en geluidsmix maken we van deze video een top project!

Stap 6: Revisie moment

Eens we een eerste versie van de video hebben, sturen we dit
door. We wachten op jullie eventuele feedback en verwerken die meteen.

Stap 7: Final_Final_Final.mov

Voila, de finale versie van jullie video is een feit. Helemaal klaar om je doelstelling te veroveren! Maar, hier stoppen we nog niet…

Stap 8: Opvolging

Hier gaan we samen kijken of de campagne een schot in de roos was. We kijken of de doelen behaald zijn en waar we eventueel kunnen bijsturen.