Het maken van een video is leuk, maar je doel bereiken is zoveel leuker.

We weten het zelf, een video maken is enorm leuk. Een geweldig concept bedenken en dit nadien filmen is een echt avontuur. Als je video dan niet presteert zoals je verwachtte, kan dit een enorme teleurstelling zijn.

Door jezelf af te vragen wat je met je video wilt doen en een simpel doel te stellen, kan je al enorm veel bereiken. Het belangrijkste van een succesvolle video te maken is weten wat voor jou succes is! En dan moet het beste nog komen.

“Online video is the Swiss army knife of internet marketing. It really can be used all over the customer lifecycle, whether it’s customer service, marketing, or even recruitment.”

– Mark Robertson

Zo doeltreffend schieten als een cowboy, zo flexibel zijn als een bord spaghetti.

Natuurlijk is succes meer dan alleen een doel stellen. Om een zo groot mogelijke ‘Return On Video’ te hebben moeten we het over strategie hebben. Strategie is de belangrijkste factor in het bepalen van je succes. Strategie is meer dan enkel weten wat je waar en wanneer gaat posten.

Bij strategie moet je 3 keer raak schieten. Je video moet bij de juiste mensen, op de juiste tijd en op het juiste kanaal terecht komen.
Kom eens langs om te weten hoe jij 3 keer raak schiet.

Menu