fbpx

Een video maken is leuk, maar je doel bereiken is zoveel leuker.

Niets leuker dan het maken van een video! En wij spreken uit ervaring. Van een leeg blad naar een geweldig concept en uiteindelijk een afgewerkte video; het is een heus avontuur. Maar wat als je video de mensen koud laat? Wat als je geen views haalt? Dan is de teleurstelling eens zo groot.

Door een eenvoudig doel te stellen en door af te vragen wie of wat je wilt raken met je video, kan je al enorm veel bereiken. Het geheim van een succesvolle video is weten wat succes precies betekent voor jou. En dan moet het beste nog komen!

“Online video is the Swiss army knife of internet marketing. It really can be used all over the customer lifecycle, whether it’s customer service, marketing, or even recruitment.”

– Mark Robertson

met een geweldig concept en video win je en bereik je je doel
doeltreffend en flexibel met return on video is drie keer raak schieten met film juiste publiek juiste tijd en juiste kanaal
Zo doeltreffend als een doorwinterde cowboy, zo flexibel als een spaghettisliert.

Maar met een doel alleen kom je er niet. Zonder strategie bereik je nooit de gewenste ‘Return on Video’. Het is de belangrijkste factor in het al dan niet slagen van een video en zo veel meer dan alleen maar weten wat je waar en wanneer moet posten.

Om tot een juiste strategie te komen moet je drie keer raak schieten. Je video moet bij de juiste mensen, op de juiste tijd en op het juiste kanaal terecht komen. Dus kom eens langs en wij maken van jouw project een schot in de roos.

Menu