fbpx
Videomarketing, Videostrategie en videomarketing.

Video strategie, video productie en video marketing;
een mooi uitgewerkt plan.

Wanneer je zowel je strategie, productie als marketing volledig op elkaar afstemt, krijg je het beste eindresultaat. Het is zoals een cowboy en zijn paard; volledig onafscheidelijk!

Video Strategie.

De kracht van video strategie.

Video Strategie gaat verder dan even nadenken welke video’s je allemaal wilt maken.

Eerst moet je jezelf afvragen: waarom wil ik een video en wat wil ik er precies mee bereiken? KPI’s worden nog te weinig gebruikt bij videomarketing en achter de meest succesvolle videocampagnes zit een doordachte topstrategie. 

De ideale strategie stopt natuurlijk niet bij wat je gaat posten en waarom.
Er wordt vanaf het begin nagedacht over hoe je de content gaat knippen, hoe je je longform video het best optimaliseert, hoe je betaalde videocampagnes optimaal inzet en nog zoveel meer.

Op deze manier ga je super efficiënt om met een video-opname en exact daar ligt de basis van de kracht van onze ROV (Return On Video).

Video Productie.

Plannen omzetten
in daden, we love it!

Staat je video strategie op punt? Top!
Net als een cowboy zonder zijn hoed gaat een video productie zonder goede voorbereiding nergens heen.

Daarom nemen wij bij Western Spaghetti’s de tijd om efficiënt te plannen zodat we op de draaidag alles onder controle hebben en samen de prairie op kunnen. Samen met ons team van experten zorgen we voor een draaidag die vlot en professioneel verloopt.

Heb je zelf al een hele video strategie uitgestippeld en wil je ons enkel inzetten voor het maken van jouw video? Geen probleem, we werken met alle plezier de beste video’s voor jou uit! Van een kleine explainer video tot een Super Bowl commercial.

Saddle your horses and let’s go!

Video Marketing.

Als het om video marketing gaat, is het belangrijk om je doelen scherp te houden. 

Video marketing is een effectieve manier om jouw merk te adverteren en je boodschap de wereld in te sturen. Je kan makkelijker jouw doelgroep aanspreken, hun emoties triggeren en hen aanzetten tot actie.

Het gebruik van social media is een enorm belangrijke manier om jouw video’s te verspreiden. Door jouw video’s te delen op verschillende social media kanalen bereik je telkens een nieuwe, grote groep potentiële klanten.   

Het is belangrijk om KPI’s te gebruiken om de prestaties van jouw video’s te meten. Zo kan je bijvoorbeeld het aantal views, de engagement rate en de conversies van jouw video’s bijhouden.

Een niet te missen stuk bij een Video Marketing Agency is natuurlijk de video marketing zelf. Hierbij gaan we alle nieuwe en klassieke online marketing tools en technieken gebruiken om jouw videocampagne succesvol te maken.
Doordat we op voorhand in de strategie bepaalde KPI’s vastleggen, kunnen we in de analyse gaan kijken hoe jouw campagne presteert.

Die tussentijdse analyses zijn belangrijk omdat we dankzij die data de campagne nog kunnen finetunen voor een optimale  ROV (Return On Video).